maandag 30 september 2019

Besproken podcasts: 26 - 50


De eerste vijfentwintig podcasts die ik besprak vind je hier.

Intussen zijn we ongeveer een half jaar verder en is het tijd voor een volgend lijstje. In totaal zijn er nu vijftig recensies over podcasts geplaatst, wat wil zeggen dat er over achtenzestig podcasts wat te lezen valt. Het lijkt me dat daar voor elke luisteraar wel wat bij zit.

26. Bob
27. De Grote Vriendelijke Podcast
28. De kofferbakmoord
29. Hoorspelcast
30. Stripjournaal
31. De Rudi en Freddi Show
32. Lezen in het donker
33. Tante Jos
34. Misia
35. Waarom
36. Kritisch denken
37. Vink, Dé podcastgids van Nederland
38. De zonnekoning
39. Het beste van Biesheuvel
40. Boeken Toe / Trees / Rubens
41. De Dikvoormekaarshow / Wetenschap vandaag / Oba Live
42. De mens achter de lach / Radio Bahamontes / Mijn vader is een afhaalchinees
43. Met Groenteman in de kast / El Tarangu / Het verlies van België
44. Ik was jou / De Blankenberge Tapes / Muziek voor volwassenen
45. CIP / All that jazz / Radio Doc
46. Suske en Wiske, De Perfecte Podcast / Andermans veren / Joop Café
47. De zomer van 1945 / The Brontës / Argos
48. Vertel Mij Wat! / Uitgesproken
49. Winteruur
50. Uitgelezen verhalen / Woodstock

Geen opmerkingen:

Een reactie posten