zondag 9 juli 2023

Technische storing




 Van school heb ik vakantie, maar ik ga nog enkele weken door met afnemen van mondelinge examens voor de Staatsexamens. Daarnaast kan ik best wat schrijven, maar op dit moment beschik ik alleen over een telefoon en een haperende, oude laptop. Dat schiet niet op.

Gelukkig is het ongemak tijdelijk. Daarna laat ik snel weer iets van me horen. Intussen lees ik, in behapbare porties Het lied van ooievaar en dromedaris van Anjet Daanje, een boek over het Manneneiland, deel 6 van De Arabier van de toekomst, een boekje van Toon Tellegen en wat dingetjes van O.G. Heldring.

De dood door verveling heet verschrikkelijk te zijn, maar die zal mij dus voorlopig niet overkomen. Je hoort nog van me.

1 opmerking:

  1. Soms ook wel zo rustig even wat minder werkende apparaten.
    Tot later weer.

    BeantwoordenVerwijderen